درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی مردم دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستا

درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی مردم دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستا

درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

این وبلاگ به افتخار مردم قهرمان شهرهای دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد کیلان و خلق حماسه حضورشان در انتخاب دهم مجلس شورای اسلامی ایجاد و با احترام خیلی زیاد به همه کسانی که خود را واجد صلاحیت برای حضور در این دوره از انتخاب می دانستند و از ادامه راه بازماندن و همینطور نامزدهای انتخاباتی که که در دور اول با هم رقابت کردند و همینطور دو نامزد برتر این دوره آقای سید احمد رسولی نژاد که چهره ماندگار مردم شهرهای دماوند فیروز کوه رودهن و ابسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستاها و آقای قاسم میرزایی نیکو کاندیدای محترم و چهره جدید در میان کاندیداهای این دوره انتخابات و صرفا جهت ابراز ارادت و حمایت از همه خوبان همه بویژه نسل جوان و فرهنگیان و فرهیختگان علمی و دینی و دانش آموزان و دانشجویان و متخصصان و کارکنان ادارات دولتی و خصوصی بویژه بانوان مومن و مردآفرینان دشمن ستیز و بالاخره بلندآوازه های شهادت و ایثار منطقه به فعالیت می پردازد.
تلاش خواهیم کرد تا احترام همه عزیزان همشهری را به دیده منت پاس بداریم .

  • ۰
  • ۰

خوش آمدی به دنیا تولدت مبارک
ای یادگار زهرا تولدت مبارک
.
عمرم چه ناشیانه طی شد به بی خیالی
گرچه بدم من اما تولدت مبارک
.
انداختم همیشه کار تورا به فردا
شرمنده ام من آقا تولدت مبارک
.
خیلی سرم شلوغ است خیلی غریب ماندی
خیمه نشین صحرا تولدت مبارک
.
بادیگران نشستم قلب تو را شکستم
ماندی چقدر تنها تولدت مبارک
.
پای منی ولی من پای گناه کردن
طومار من شد امضا تولدت مبارک
.
انداختم گره در کار ظهور و این ظلم
جبران نمیشود با تولدت مبارک
.
با اشک ریسه بستم آقا نشد برایم
هرچه بگویم اینجا تولدت مبارک

خوش آمدی به دنیا تولدت مبارک
ای یادگار زهرا تولدت مبارک
.
عمرم چه ناشیانه طی شد به بی خیالی
گرچه بدم من اما تولدت مبارک
.
انداختم همیشه کار تورا به فردا
شرمنده ام من آقا تولدت مبارک
.
خیلی سرم شلوغ است خیلی غریب ماندی
خیمه نشین صحرا تولدت مبارک
.
بادیگران نشستم قلب تو را شکستم
ماندی چقدر تنها تولدت مبارک
.
پای منی ولی من پای گناه کردن
طومار من شد امضا تولدت مبارک
.
انداختم گره در کار ظهور و این ظلم
جبران نمیشود با تولدت مبارک
.
با اشک ریسه بستم آقا نشد برایم
هرچه بگویم اینجا تولدت مبارک

  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • انتخاب انتخاب2

نظرات (۱)

  • تبدیل عکس به نقاشی
  • تبدیل عکس به نقاشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی