درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی مردم دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستا

درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

نماینده سه دوره مجلس شورای اسلامی مردم دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستا

درود بر آقای سید احمد رسولی نژاد

این وبلاگ به افتخار مردم قهرمان شهرهای دماوند فیروزکوه رودهن آبسرد کیلان و خلق حماسه حضورشان در انتخاب دهم مجلس شورای اسلامی ایجاد و با احترام خیلی زیاد به همه کسانی که خود را واجد صلاحیت برای حضور در این دوره از انتخاب می دانستند و از ادامه راه بازماندن و همینطور نامزدهای انتخاباتی که که در دور اول با هم رقابت کردند و همینطور دو نامزد برتر این دوره آقای سید احمد رسولی نژاد که چهره ماندگار مردم شهرهای دماوند فیروز کوه رودهن و ابسرد و کیلان و بخش های تابعه شهر و روستاها و آقای قاسم میرزایی نیکو کاندیدای محترم و چهره جدید در میان کاندیداهای این دوره انتخابات و صرفا جهت ابراز ارادت و حمایت از همه خوبان همه بویژه نسل جوان و فرهنگیان و فرهیختگان علمی و دینی و دانش آموزان و دانشجویان و متخصصان و کارکنان ادارات دولتی و خصوصی بویژه بانوان مومن و مردآفرینان دشمن ستیز و بالاخره بلندآوازه های شهادت و ایثار منطقه به فعالیت می پردازد.
تلاش خواهیم کرد تا احترام همه عزیزان همشهری را به دیده منت پاس بداریم .

  • ۰
  • ۰



معمولا شخصیت های سیاسی یا افرادی که خود را به این شخصیت ها  و  گروههای سیاسی نزدیک می کنند توقع دارند که سران  و یا خود اشخاص سیاسی برای رای آوری آنها  قدمی بردارند و  از آنها حمایت کنند.

در طول دوره هایی که آقای سید احمد رسولی نژاد به عنوان نماینده شهر و روستا انتخاب شد حقیقتا  از هیچکدام از مسئولین سیاسی وام نگرفت و  با اتکای به  خدا و نیروی مردمی  وارد صحنه شد و هرجا هم که حضور یافت  بدون توقع زیادی و بدون تکلف  خاضعانه  مخلص مردم بود و  لذا  در دلهای مردم نیز جای گرفت و هنوز هم حرف اول در رای شهرستانهای شرق استان تهران  را به خود اختصاص داده است . البته برخی از هواداران  ایشان الان به دلایلی  از جمله اینکه  اولویت هایی  دیگری  دارند با ایشان همراهی نمی کنند ولی قاطبه مردم حداقل دلهایشان با  سید است.


خب اگر رسولی نژاد  به گروههای اصلاحات وابسته بود که دیگر  رو هوا می بردنش ولی خب جریان اصلاحات فردی به مثل و مانند رسولی نژاد ندارد .

رسولی نژاد صبغه فوتبالی هم دارد  و مدت زیادی  در هیئت مدیره یک تیم لیگ برتری کشور نقش تعیین کننده داشته و  یقینا هواداران فوتبالی هم داد .

البته این بخش موضوع برای اینجانب به عنوان نویسنده  وبلاک از اهمیت چندانی برخوردار نیست چون علاقه ای به آن تیم  داشتم  ولی حالا تیم مورد علاقه من  محبوب  قلب ها شده است .

ولی هنر آدم های ورزشی هم همان محبوبیت مردمی آنها می باشد که  به  همین جهت شخصیت  ملی و اجتماعی  ایشان که یک فرد فرهنگی هم بوده اند  با ارزش تر است .

ایکاش آقای احمدی نژاد یک ذره اخلاقش به آقای رسولی نژاد  رفته بود  چرا آقای رسولی نژاد در مقابل مردم مثل موم کف دست است ولی احمدی نژاد نبود  و در مقابل رای مردم اجتهاد می کرد.

  • ۹۵/۰۲/۰۸
  • انتخاب انتخاب2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی